ELIINSVENSSONS †

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2012

HOW AM I ?

Av Elin Svensson - 2 augusti 2012 13:57

PERSONLIGT:

Hela ditt namn : Elin Eva Ceciliann Svensson

Ålder : 12 om tre veckor :)

Familj : Mamma, pappa och jag

Djur : Två hundar

Intresse : Innebandy, fotografering och mode


MODE/SKÖNHET :

Använder du smink varje dag ? Nej inte varje dag men ibland.

Använder du foundation eller puder ? Nej, ska börja använda puder nu, jag är ju bara 12 år liksom.

Plattar du ditt hår ? Japp, oftast.

Använder du värmeskydd ? Japp.

Har du färgat ditt hår ? No, I'm all natural bby.

Vilket är ditt favorit smycke ? Ringar eller armband.

Vilken är din favorit outfit ? Svår fråga men jag kan visa er en av de.

 

Tröja Vero moda | Kjol Ginatricot | Klocka Ur & Penn | Solglasögon H&M | Ring (som man inte ser) chiquelle.se

VÄNNER :

Har du vänner ? Ja, många underbara

Vilka är dina allra bästa vänner ? Hanna, Sally, Lovisa, Johanna, Vilma och Hilda.

Vem brukar du mest va med ? Hanna, men vi bor liksom jätte nära.

Vad brukar ni göra när ni umgås ? Lite olika.

Har du förlorat någon vän på sistonde ? Nopp.

Älskar du dina vänner för hur de är och inte för hur de ser ut ? Ja, helt klart.


SKOLAN :

Är du duktig i skolan ? Ja det tycker jag väl.

Har du fått dåligt betyg någon gång ? Ja det har hänt men det är inte ofta.

Har du fått bra betyg någon gång? Ja, många gånger.

Gillar du skolan ? Jag gillar att man får träffa kompisar men inte alla läxor.

Vilket är ditt favorit ämne ? Bild.

Vilket ämne hatar du mest ? Geografi och Engelska.

Vilket ämne är du bäst i ? Engelska (haha) och bild tror jag.

Gillar du lärarna på din skola ? Nä, fyfan.


FRAMTIDEN :

Hur vill du bo i framtiden ? I ett lyxigt men ändå hemtrevligt hus.

Hur många barn vill du ha ? 1-2.

Vad vill du jobba med när du blir stor ? Mode designer eller fotograf.

Vilket land vill du bo i ? Sverige.


RESOR :

Vilken är din brömresa ? London

Ska du åka dit någon gång ? Japp, nästa år.

Vad ska du göra där ? Shoppa ihjäl mig, gå på vaxmuséet.

Hur många gånger har du varit utomlands ? 1 gång om man inte räknar med Danmark.

Var var du då ? På Kreta.

Vill du dit igen ? Kanske.

'

 












 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Svensson - 26 juli 2014 10:26

     

Av Elin Svensson - 24 juni 2013 22:01

         

Av Elin Svensson - 17 december 2012 10:31

Hejsan ! Jag ville bara säga att jag har flyttat min blogg till nattstad.se, om jag inte är nöjd så flyttar jag tillbaka till bloggplatsen igen. Den designen jag har där nu är bara tillfällig tills Hanna och jag går ut och fotar. Men när jag skulle f...

Av Elin Svensson - 15 december 2012 22:06

OMFG så sjukt bra hon e ! Jag har lyssnat på denna låten hela dagen, önska att jag kunde sjunga som henne ! Sjukt duktig asså, för er som inte vet det så var det hon som vann talang 2008. ...

Av Elin Svensson - 15 december 2012 20:00


  Canada Snow uggs - Scorette || Parfym - Hollister || Chanelörhänge - Misterbling.se || OBH nordica locktång - Åhléns || Rakpermanentning || MOOONNEYY ...


Bloggar inte längre ! Bilderna jag lägger ut är till för min instagram

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Follow on Bloglovin

-


Skapa flashcards