ELIINSVENSSONS †

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Elin Svensson - 19 augusti 2012 15:44

 

Hejsan bloggen ! Förlåt för att jag inte har uppdaterat så mycket men jag har haft fullt upp. I Torsdags så var mamma och jag i stan ju, mamma köpte lite presenter till mig eftersom att jag fyller år på onsdag och sen så skulle vi till ica och handla mat inför övernattningen. Sen på fredagen så var det ju övernattning och det var grymt roligt, bilder kommer när jag har fått de v Hanna :) Johanna kom dock lite senare men det var ändå jätte roligt ! Vi åt god mat och var ute och gick en runda på kvällen i byn och sen kollade vi på en film, fast vi kollade inte så mycket på filmen utan vi pratade mest. Sen nästa dag så badade vi och gick en runda till en lekplats och var där en stund, sen åkte alla hem. Efter det så skulle jag packa till mormor för jag skulle sova där för mamma och pappa var inte hemma. Så mormor och jag spelade kort och lite andra spel och hade det jätte mysigt sen idag så hämtade pappa mig vid 1 tiden tror jag. Nu sitter jag i soffan och dricker denna goda drinken. Hejdå !


 

Tidigare månad - Senare månad

Bloggar inte längre ! Bilderna jag lägger ut är till för min instagram

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Follow on Bloglovin

-


Ovido - Quiz & Flashcards