ELIINSVENSSONS †

Alla inlägg under augusti 2012

Av Elin Svensson - 1 augusti 2012 22:41

 

Hejsan bloggen ! Innan idag så va jag ju med Hanna och det var jätte kul, vi fixade ju som sagt med våra designer och sen så fixade vi middag, tacos..mums ! Sen så cyklade vi en liten runda och stannade och hade picknik och vi blev lite galna haha ! Nu ska jag ta och kolla på mean girls 1, så vi ses imorn igen :)


 

Av Elin Svensson - 1 augusti 2012 15:26

Hejsan ! Förlåt för jätte dålig uppdatering men jag har inte orkat och jag har gjort rätt så mycket nu den senaste veckan som jag tyvärr inte orkar berätta om för jag har bestämt mig för att starta om på nytt liksom (igen) så jag har tagit bort alla inlägg (igen). För nu ska jag verkligen försöka att ta bloggen på allvar och försöka blogga så mycket som möjligt och så.


Igår så var jag med Hanna och Filippa i stan och det var jätte roligt :) Men jag köpte inget, tog bara en fika på subway. Sen så skulle Filippa, Hanna och jag ut och fota men sen så var Filippa tvungen att gå hem så det blev bara Hanna och jag, men det blev så himla bra bilder och ni kan få ett litet smakprov på de men resten av bilderna kommer komma upp lite då och då i bloggen.

 

 

 

 

 

Jag fotade ju också Hanna men jag har inte hunnit redigera de så de kommer nog lite senare eller imorn :)

Nu är jag med Hanna och vi har fixat med våra designer till våra bloggar, kolla gärna in hennes blogg (KLICKA HÄR)


 

Tidigare månad - Senare månad

Bloggar inte längre ! Bilderna jag lägger ut är till för min instagram

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Follow on Bloglovin

-


Ovido - Quiz & Flashcards