ELIINSVENSSONS †

Direktlänk till inlägg 29 september 2012

DATOR FÖRBUD

Av Elin Svensson - 29 september 2012 21:05

   

Hejsan, idag har jag inte bloggat alls förutom ett tidsinställt inlägg som jag gjorde innan i veckan men iallafall, jag har haft dator förbud idag för pappa tycker att jag sitter för mycket vid datorn men nu ficm jag sitta vid den för jag ska kolla på ett avsnitt av partaj. Idag så har varit en riktig slapp dag, jag har målat naglarna (som jag egentligen skulle gjort igår ) och duschat och bara fixat lite med huden och sånt skit. Farfar har även varit hemma hos oss, nu när han bor ensam (orkar inte berätta varför) så är det ju kul för honom om han får ha lite sällskap då och då. Vi kollade först på Svenska Hollywood Fruar, ett av mina favorit program, fast jag HATAR Gunilla ! Sen kollade vi på AVF och nu ska jag ju då som sagt kolla på partaj på datorn. Imorgon så ska jag va med Lovisa för vi måste fixa med den dansen som vi har i läxa tills nästa måndag. Vi ska även kanske sticka till södan och kolla på damernas match, i innebandy såklart. Aja, ni får ha det så bra så hörs vi mer imorgon, puss puss.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Svensson - 26 juli 2014 10:26

     

Av Elin Svensson - 24 juni 2013 22:01

         

Av Elin Svensson - 17 december 2012 10:31

Hejsan ! Jag ville bara säga att jag har flyttat min blogg till nattstad.se, om jag inte är nöjd så flyttar jag tillbaka till bloggplatsen igen. Den designen jag har där nu är bara tillfällig tills Hanna och jag går ut och fotar. Men när jag skulle f...

Av Elin Svensson - 15 december 2012 22:06

OMFG så sjukt bra hon e ! Jag har lyssnat på denna låten hela dagen, önska att jag kunde sjunga som henne ! Sjukt duktig asså, för er som inte vet det så var det hon som vann talang 2008. ...

Av Elin Svensson - 15 december 2012 20:00


  Canada Snow uggs - Scorette || Parfym - Hollister || Chanelörhänge - Misterbling.se || OBH nordica locktång - Åhléns || Rakpermanentning || MOOONNEYY ...


Bloggar inte längre ! Bilderna jag lägger ut är till för min instagram

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Follow on Bloglovin

-


Ovido - Quiz & Flashcards