ELIINSVENSSONS †

Alla inlägg under september 2012

Av Elin Svensson - 19 september 2012 19:00


  Hejsan ! Dagen idag i skolan har varit okej, jag har varit ganska trött idag. Men det var tur att vi bara gick till tjugo i två idag. När jag kom hem så åt jag mellis och sen gjorde jag läxor.. Skulle egentligen varit med Nevin idag ju men jag kännde att jag behövde göra mina läxor så det får bli en annan dag. Nu sitter jag framför tvn och tråkar bara, känner mig lite forever anlone sådär.. Aja, ha det gött så hörs vi, puss puss.

Av Elin Svensson - 19 september 2012 18:57

 

 

| Tröja H&M | Byxor Gina tricot | Ring Chiquelle.se |

Av Elin Svensson - 19 september 2012 07:58

Hejsan ! Nu sitter jag i bussen med Hanna påväg till skolan, slutar tidigt idag, 13.40 Sen när jag kommer hem så ska jag kanske va med Nevin men jag vet inte riktigt om det går ännu.. Mer uppdatering kommer sen, puss & kram.

Av Elin Svensson - 18 september 2012 21:54


  Hejsan ! Sorry för att jag inte har bloggat, men jag har inte hunnit. Har haft annat att göra. Igår så glömde jag mobilen hemma från skolan och jag fick damp, jag hade tänkt blogga igår i skolan men det kunde jag ju inte ! Aja, idag så har jag såklart varit i skolan, hände inget speciellt där precis. Sen när jag kom hem så väntade jag på att Hanna skulle komma hem från tandläkaren för då skulle vi va. Hon tog nämligen av sin tandställning idag, blev jätte fint och helt annorlunda ! Sen var det träning, jag fick jätte ont i min höft och i mina knä och några stygn i munnen lossnade, inte helt lyckad träning.. Nu ska jag lägga mig, puss puss.

Av Elin Svensson - 16 september 2012 18:25

Hejsan ! Nu ligger jag i sängen och väntar på att maten ska bli klar, vet inte vad det blir men får hoppas på något gott. Innan idag så var Lovisa och jag på en liten fotorunda för jag ville ha fler bilder på henne och mig för jag ska hänga upp kompisfoto i mitt skåp i skolan. Det blev jätte bra bilder ! Här är några smakprov.

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag behövde inte redigera många av bilderna för det var så bra ljus där. De andra bilderna kommer komma upp lite då och då i bloggen. Nu ropar pappa på mig så nu ska jag äta, hejdå. 

Av Elin Svensson - 16 september 2012 14:00

 

Tröja-Cubus | Väska-H&M | Ring-H&M | Skor-Nelly.se | Tubhalsduk-Gina tricot | Jacka-H&M | Jeans-H&M

Av Elin Svensson - 16 september 2012 12:07

           

Hejsan ! Igår så sov jag över med Evelina och Lovisa. Vi hade jätte kul :) Vi fotade lite på kvällen och sen mös vi framför hunger games och en massa godis. Vi vaknade vid tio tiden och sen åt vi frukost. Nu har Evelina åkt hem för hon skulle på träning men Lovisa är fortfarande kvar och vi ska förmodligen va under dagen, puss o kram.

Av Elin Svensson - 15 september 2012 09:17

 

 

 

 

  

   


Bloggar inte längre ! Bilderna jag lägger ut är till för min instagram

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Follow on Bloglovin

-


Skapa flashcards