ELIINSVENSSONS †

Alla inlägg under oktober 2012

Av Elin Svensson - 23 oktober 2012 09:30

Hejsan ! Nu sitter jag med klassen och väntar på att vi ska då komma in i klassrummet, har tråkigt så därför skriver jag ett helt onödigt inlägg. Efter skolan så hade jag tänkt fixa en my design som kommer upp i bloggen senare ikväll, så håll utkik efter det ! Puss och kram.

Av Elin Svensson - 23 oktober 2012 09:27

Följ min instagram : eliinsvenssons

Av Elin Svensson - 23 oktober 2012 07:59

Hejsan, förlåt för dålig uppdate igår men jag hade inget speciellt att skriva om för den ändå jag gjorde igår va att va i skolan och sen plugga. Idag slutar vi 14.10 tror jag.. Efter skolan ska jag inte göra något speciellt eftersom att jag ska träna lite senare, puss och kram så hörs vi sen.

Av Elin Svensson - 21 oktober 2012 16:23

 

 

 

Av Elin Svensson - 21 oktober 2012 16:12

Hejsan ! Nu är jag hemma från Hilda igen, sov ju över där inatt med Vilma. Vi hyrde film åt godis och hade det jätte mysigt och roligt. Sen idag så åkte Vilma hem lite tidigare än mig och då var Hilda och jag ute och gick lite och sen skjutsade de mig hem, när jag kom hem så har jag fotat lite och så. Nu ska jag nog sitta lite vid datorn och jag börjar känna mig lite hungrig så ska nog ta något litet att äta. Puss o hej.

Av Elin Svensson - 21 oktober 2012 16:06

 

Tröja - Bikbok

 

Kofta - H&M

 

Byxor - Gina tricot

 

Puder - H&M



Av Elin Svensson - 20 oktober 2012 16:59

Hejsan ! Nu är jag hemma igen, jag sover inte hos mormor en natt till utan jag sover med de som jag egentligen skulle sova med för det gick sen tillslut. Matchen gick sådär, vi förlorade med 4-3 men det var ändå bra för det va mot stanstad och vi har aldrig vunnit mot de, inte för varit nära att vinna men idag så ledde vi först men sen kom de ikapp, men det finns många fler matchen som vi ska vinna i framtiden. Efter matchen så åkte jag hem ju, och sen åt jag och jag har inte gjort så mycket mer. Bilderna på kläderna kommer upp imorgon, puss o kram. Mer uppdate kommer senare.


Bloggar inte längre ! Bilderna jag lägger ut är till för min instagram

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Follow on Bloglovin

-


Ovido - Quiz & Flashcards