ELIINSVENSSONS †

Alla inlägg under oktober 2012

Av Elin Svensson - 15 oktober 2012 08:06

Godmorgon, nu sitter jag på bussen med Hanna och är påväg till skolan. Idag är det stoppdag och det är liksom en dag där man får välja olika aktiviteter som man vill göra och jag valde fotokurs så idag har jag med mig kameran. Pappa kommer typ döda mig om jag tappar bort den så jag är lite orolig ändå. Vi slutar klockan 15.20 idag och sen när jag kommer hem så måste jag plugga inför SO provet för om jag inte pluggar så får jag inte åka till stan på onsdag, nu är vi snart framme vid skolan så vi hörs sen, puss och kram !

Av Elin Svensson - 14 oktober 2012 14:40

Hejsan bloggen ! Nu sitter jag och pluggar inför SO provet som vi har på torsdag. Gästerna har inte åkt hem riktigt ännu men jag va tvungen att plugga ! Klockan 4 ska mamma och jag åka och hämta Hanna som har haft konfa och då ska vi förmodligen umgås sen. Men nu ska jag fortsätta fokusera på plugget, puss o kram !

Av Elin Svensson - 14 oktober 2012 11:48

 

Hejsan ! Idag så vaknade jag vid klockan nio och sen la jag ner och drog mig ända till klockan tio. När jag vaknade så gick jag ner och åt frukost och sen skulle jag börja städa mitt rum för vi skulle ha gäster idag. Men jag hann inte städa allt för att de skulle komma vid tolv. Så jag började göra mig iordning, först duschade jag och sen fönade jag håret ( jag vet att det sliter på håret men jag hade inte hunnit annars ). Jag har inte plattat eller gjort någonting annat med det för det är liksom bara farmor, farfar, mormor och Hans som ska komma så det är inte lönt. Men nu har iaf farmor och farfar kommit precis, jag blev lite stressad för jag var inte riktigt färdig när de kom eftersom att de hade sagt att de skulle komma vid tolv, menmen. Nu är jag färdig och ska gå ner och vara lite social. Puss o kram så hörs vi sen !

Av Elin Svensson - 13 oktober 2012 23:02

Ville bara slänga in ett snabbt inlägg och säga godnatt. Ska inte lägga mig riktigt ännu utan jag ligger i sängen med min dator och lyssnar på musik. Puss o godnatt !  

Av Elin Svensson - 13 oktober 2012 20:00

Min absoluta favorit Ben & Jerry är "the vermonster" och idag var mamma så snäll och köpte hem denna till mig så nu ska jag sätta mig framför tvn och njuta av den, om ni inte har smakat den, gör det ! Läs mer om den HÄR

Av Elin Svensson - 13 oktober 2012 16:20


  Hejsan ! Nu så ska jag börja blogga igen, nu känner jag mig redo och har lite mer insperation igen. Ska även försöka att komma ut och fota någon dag så vi kanske kan fixa en ny design också. Anledningen till att jag tog en paus va för att vi har haft lite mer i skolan och jag måste plugga inför en massa prov och sånt, och sen finns det en anledning som jag inte tänker berätta.. Men iallafall så idag så har jag spelat match mot (jag vet inte vad de hette..? ) och vi förlorade tyvärr med 5-6 men det var en väldigt jämn match, för er som inte vet så spelar jag innebandy. Vi får tagga till nästa helg istället tjejer ! Sen när matchen var slut så skulle ju alla duscha och sen stack jag mamma och pappa till maxi, jätte kul..NOT ! Sen när vi kom hem så skulle vi äta korv med bröd. Och nu så har jag bara suttit och tagit det lugnt. Har inget att göra precis. Men vi hörs lite senare, puss o kram.

Av Elin Svensson - 10 oktober 2012 19:11

Hejsan ! Sorry för att jag inte har uppdaterat men jag har bestämmt mig för att ta en blogg paus nu. Det finns ingen speciell tidpunkt som jag kommer tillbaka men jag måste helt enkelt hitta insperationen till att blogga igen. Jag har liksom inget att skriva om och jag är inte 100% nöjd med min design så jag kommer tillbaka när jag kommer tillbaka helt enkelt. Och jag hoppas att ni inte slutar följa min blogg bara för detta utan kolla ändå min blogg lite då och då och se om jag har skrivit något inlägg. Puss och kram så ses vi någon gång !


Bloggar inte längre ! Bilderna jag lägger ut är till för min instagram

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Follow on Bloglovin

-


Ovido - Quiz & Flashcards