ELIINSVENSSONS †

Alla inlägg under oktober 2012

Av Elin Svensson - 3 oktober 2012 16:38

Hejsan , jag vill bara säga förlåt för dålig uppdatering men igår så hade jag ingen ork till att blogga och dessutom inte så mycket tid iheller. Igår så var det ju träning, kul som vanligt fast jag var skit trött så det känndes som att jag bara kunde lägga mig ner på planen och dö.. Idag så har jag ju varit i skolan, men nu så ska jag göra läxor..har en massa läxor denna veckan ! Ni får ha det så bra sålänge. Pusspuss.

Av Elin Svensson - 2 oktober 2012 09:31

Godmorgon, nu har vi precis haft musikprov, jag kommer nog få ett F..jag glömde att öva så jag får nog göra omprov ! Nu sitter jag och min cp klass och väntar på vår NO lärare, puss o kram.

Av Elin Svensson - 1 oktober 2012 21:48

Hejsan, nu ska jag lägga mig. Är så sjukt trött.. Men jag måste vila upp mig tills imorgon då jag stiger upp klockan 6, som vanligt. Då är det skola och sen träning. Jag har en bra känsla för morgondagen, vet inte vrf men det känns som att det kommer bli en bra dag, jag ska egentligen inte göra något speciellt men ändå. Puss och godnatt alla fina !



Förresten jag vet att jag är konstig på mina videoinlägg men det är liksom sån jag är.


Av Elin Svensson - 1 oktober 2012 18:56

Hejsan ! Första dagen i oktober och nu börjar det verkligen bli höst. Idag så har jag varit i skolan, hände inget speciellt där som vanligt då. Sen när jag kom hem så satte jag mig vid tvn och tråkade, nu sitter jag och lyssnar på musik, kommer komma mer uppdatering sen. Jag vet att jag har uppdaterat jätte dåligt de senaste dagarna men jag har inget att skriva om för det enda jag gör är ju att va i skolan och ibland va med kompisar men jag ska försöka uppdatera mer om mode och sånt. Ni får ha det så bra sålänge. Puss o kram.


Bloggar inte längre ! Bilderna jag lägger ut är till för min instagram

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Follow on Bloglovin

-


Ovido - Quiz & Flashcards