ELIINSVENSSONS †

Direktlänk till inlägg 19 november 2012

LALANDIA

Av Elin Svensson - 19 november 2012 21:18

Hejsan ! Nu hade jag tänkt berätta lite om veckan (det jag kommer ihåg i veckan). I torsdags så var det stoppdag i skolan och då hade jag ju fotokurs igen för man ska ha det fyra gånger innan man får byta. Kul ju, fast denna gången så gick jag bara med Lovisa för Hanna fick byta till bollsport, lång historia. Men iaf så kommer bilderna inte in i tidningen denna gången men man skulle göra något bildspel typ. Sen på fredagen så efter skolan så följde Lovisa med mig hem för vi skulle åka till lalandia typ direkt efter skolan, så när vi kom hem hos mig så åt vi, jag packade det sista. Sen stack vi hem om Lovisa och hämtade hennes saker och sen bar det av till lalandia. Tog ungefär två timmar att åka så det var inte så farligt. Jag som har kompisar uppe i Östersund har åkt bil i ungefär 12 timmar så detta var ingenting. När vi kom fram så var det tänkt att vi skulle bada men det var knappt lönt så vi åkte till stugan, åt god mat och efterrätt. Sen nästa dag på morgonen så packade vi badkläder och allt sånt och sen väntade vi på att resten av Lovisas familj skulle komma för Lovisas mamma hade kräkts dagen innan och hennes syster hade typ skadat sig så de kom dagen efter, men sen badade vi och hade sjukt kul. De hade byggt nya rutschkanor (ursäkta stavningen). Jag kan inte förklara hur roliga de var, man måste åka dit för att förstå. Kommer förmodligen en video på när jag åker för pappa filmade. Sen nästa dag igen så badade vi ännu mer och sen som avslut så bowlade vi. Riktigt kul helg ! Idag har det varit studiedag, gött ! Har varit på IKEA och handlat lite saker till rummet. Har även umgåts med Hanna lite. Filmade när vi sjöng, blev riktigt bra så den videon kommer nog upp nästa gång Hanna och jag umgås. Nu ska jag snart sova hade jag tänkt. Puss o kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Svensson - 26 juli 2014 10:26

     

Av Elin Svensson - 24 juni 2013 22:01

         

Av Elin Svensson - 17 december 2012 10:31

Hejsan ! Jag ville bara säga att jag har flyttat min blogg till nattstad.se, om jag inte är nöjd så flyttar jag tillbaka till bloggplatsen igen. Den designen jag har där nu är bara tillfällig tills Hanna och jag går ut och fotar. Men när jag skulle f...

Av Elin Svensson - 15 december 2012 22:06

OMFG så sjukt bra hon e ! Jag har lyssnat på denna låten hela dagen, önska att jag kunde sjunga som henne ! Sjukt duktig asså, för er som inte vet det så var det hon som vann talang 2008. ...

Av Elin Svensson - 15 december 2012 20:00


  Canada Snow uggs - Scorette || Parfym - Hollister || Chanelörhänge - Misterbling.se || OBH nordica locktång - Åhléns || Rakpermanentning || MOOONNEYY ...


Bloggar inte längre ! Bilderna jag lägger ut är till för min instagram

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Follow on Bloglovin

-


Ovido - Quiz & Flashcards