ELIINSVENSSONS †

Alla inlägg under november 2012

Av Elin Svensson - 4 november 2012 21:54

Hejsan ! Nu är lovet över och imorgon börjar helvetet igen..nej så illa e det inte men nästan ! Kommer bli kul att träffa alla kompisar som man inte träffat under lovet och så. Men sen e det ju dethär med läxor -.- haha.. Nej men nog om det nu. Jag vet att bloggningen inte varit på topp under lovet men antingen så har jag inte hunnit eller så har jag bara inte haft något att skriva om. Känner att jag börjar tappa insperationen igen imed att jag inte är riktigt nöjd med min design på bloggen men någon dag så får Hanna och jag ut och fota vet inte när bara. Men idag så har jag varit i stan med mamma men jag hittade inget roligt, när vi kom hem så åt jag lunch och sen slappade jag bara framför tvn för jag kännde att jag inte mådde så jätte bra men sen när jag kände mig lite bättre så städade jag rummet och nu på kvällen så va jag ute och sprang en liten runda med Hanna, skönt ! Nu ska jag strax lägga mig och sova så hörs vi imorgon. Puss o kram !

Av Elin Svensson - 3 november 2012 22:27

 

Hejsan ! Mamma och jag kom hem vid ca 17.00, blev lite tidigare än väntat men aja. Sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket mer än att kollat på tv, datorn och smsat med kompisar. Glömde även skriva innan att jag och Hanna sov över natten från igår till idag och vi hade jätte kul. Tramsade oss på kvällen som vanligt. Förlåt också för att inte bilderna på kläderna har kommit upp men jag skippar nog det denna gången och bara fotar outfits när jag hinner så kommer de kläderna och smyckena förmodligen upp där istället. Ska inte lägga mig riktigt ännu men det kommer nog inte komma fler inlägg idag så godnatt

Av Elin Svensson - 3 november 2012 11:46

Godmorgon ! Nu sitter jag i bilen och är påväg mot ett par kompisar i gröstorp för en av de fyller 18 år. Kommer hem vid kanske 7-8 tiden ikväll för det tar också ganska lång tid att åka dit. Igår så umgicks jag med Hanna, vi försökte göra färdigt videon på när vi sjunger men det blir aldrig riktigt så som vi vill ha det så vi får fortsätta att försöka så får vi se när den kommer upp på bloggen. Mer uppdatering senare. Puss o kram !

Av Elin Svensson - 3 november 2012 00:16

Hejsan ! Jag ville bara säga godnatt och förlåt för att jag inte har uppdaterat idag men uppdateringen imorgon kommer bli mycket bättre har jag bestämmt mig för ! Berättar om denna dagen imorgon också. Puss o kram !

Av Elin Svensson - 1 november 2012 20:12

Hejsan ! Jag vill bara säga förlåt för att bilderna på mina nya kläder aldrig kommer upp som jag har lovat, och videon på när Hanna och jag sjunger kommer inte iheller komma upp för vi hinner inte göra färdigt den. Jag vet att jag lovar en massa saker som jag typ inte håller. Men från och med nu så skriver jag att jag lägger upp det när jag har tid. Så kläderna kommer komma upp när jag har tid alltså och detsamma med videon. Har inte så mycket mer att skriva för jag har inte gjort så mycket. Men idag så ska Hanna förmodligen sova över hos mig, men vi hörs senare. Puss o kram !

Av Elin Svensson - 1 november 2012 15:59

Hejsan ! Nu är Hanna och jag i hennes garage och spelar in en video på när vi sjunger, kommer förmodligen upp på bloggen senare. Kommer inte uppdatera så mycket idag imed att vi håller på med videon. Puss o kram !


Bloggar inte längre ! Bilderna jag lägger ut är till för min instagram

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Follow on Bloglovin

-


Ovido - Quiz & Flashcards