ELIINSVENSSONS †

Alla inlägg under december 2012

Av Elin Svensson - 8 december 2012 19:08

 

 

 

 

 

 

(Skit fula nagelband, jag vet.. )

Puder - Maxi || Allt annat - tror det finns att köpa på typ Maxi eller H&M men jag vann det ju på

loppisen så jag har ingen aning faktikt.



Av Elin Svensson - 8 december 2012 18:54

Hejsan ! Jag vet att jag inte bloggade igår men det var så att på torsdagskvällen så tränade jag inte för jag hade sjukt ont i halsen och sen fick jag ont i magen och började frysa ihjäl och det visade sig att jag hade feber, så jag var inte i skolan i fredags och jag orkade liksom inte blogga när jag inte mådde bra. Men sen på kvällen så mådde jag mycket bättre så då stack jag till Hanna för Hannas och mina föräldrar skulle på julbord så jag var hos de med Hanna och hennes bror då. Vi kollade x-factor och det var tur att Awa vann, fast jag tyckte att Isak skulle kommit tvåa men aja. Sen så sov jag även över hos Hanna, vaknade vid halv elva nästa dag och då så gick vi upp och åt frukost och gjorde oss iordning för att vi skulle till typ en loppis där man ska samla in pengar för vår innebandyförening men när jag sminkade mig så blev jag skit arg för jag hade köpt fel färg på pudret som jag köpte på Emporia så jag blev jätte arg och gick hem istället och sa att jag inte skulle till loppisen alls och när jag kom hem så började jag böla, haha ingen aning om varför men jag var bara så arg. Men sen så fixade det sig för där var pyttelite kvar av mitt gamla så jag tog av det istället. Sen så åkte mamma och jag in till den loppisen istället också var jag där en stund och jag vann en del på lotter som jag visar sen, när det var dags att åka hem så tog mamma och jag vägen inom Maxi och handlade lite mat och ett nytt puder :) Förresten så hade mitt lag match idag men jag fick ju inte vara med imed att jag inte är helt frisk, men matchen blev iaf 8-3 till det andra laget :( Vi har bara vunnit en match denna säsongen men nästa säsong så kommer vi och tar de ! Nu ska jag bara softa lite framför datorn, ha en bra lördagskväll

F

Av Elin Svensson - 6 december 2012 14:20

Hejsan ! Sitter just nu i skolan och tråkar på lektionen. Idag så har dagen bara varit sämst, det gick sjukt dåligt på matte prover, tror jag kommer få F. Längtar tills jag kommer hem, ikväll är det träning så det blir nog ingen mer uppdatering idag men vi hörs imorgon igen, puss o kram !

Av Elin Svensson - 5 december 2012 21:20

     

Mössa -  Stadium || Mjukisbyxor - Hollister || + fit me puder - H&M

Av Elin Svensson - 5 december 2012 19:39

Hejsan ! Ligger just nu i min säng och pluggar SO -.- Efter skolan idag så stack jag och mamma till emporia, skulle nämligen köpa kläder till julavslutningen och till julafton men jag hittade inget :( så jag får åka och leta i Trelle istället. Men jag fick med mig hem ett puder, mjukisbyxor och en mössa. Blev ändå ganska nöjd men hade ju såklart varit ännu mer nöjd om jag hittade till avslutningen och till julafton menmen.. Nu får jag väl ta och fortsätta plugga. Puss o kram !

Av Elin Svensson - 5 december 2012 07:00

 

 

 

 

 

 

 

PHAHAHA, visst va det fina bilder ! Sorry för att jag inte bloggade mer igår men jag kom på att jag hade massor med läxor och sen var det träning och sen när jag kom hem så var det ännu mer läxor, men aja. Bloggar mer sen när jag kommit hem från skolan. Puss o kram

Av Elin Svensson - 4 december 2012 12:55

Hejsan ! Jag vet att jag inte uppdaterade igår men jag hade en massa läxor och prov som jag måste öva inför. Idag så har det varit stoppdag i skolan och jag har ju då fotokurs. Det har varit ganska kallt väder så det var kallt att gå i stan. Men vi stannade hos Lovisas farmor och då fick vi bullar och saft. Bloggar mer sen när jag kommer hem, puss o kram !


Bloggar inte längre ! Bilderna jag lägger ut är till för min instagram

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Follow on Bloglovin

-


Skapa flashcards