ELIINSVENSSONS †

Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av Elin Svensson - 26 oktober 2012 22:55

 Hejsan ! I skolan idag så hände inte så mycket, som vanligt då. Vi fick tillbaks SO proven och jag fick ett A ! Är sjukt stolt eftersom at SO är mitt sämsta ämne men än sålänge så på alla SO prov vi har haft så har jag fått ett A. Sen åkte jag bussen hem. Jag vet att jag inte bloggade så mycket sen när jag kom hem men jag hade inget att skriva om direkt. Men när jag kom hem så slappade jag bara framför datorn och gjorde inte så mycket. Sen smsade Hanna mig och frågade om jag ville umgås ikväll och det ville jag ju såklart, men sen gick det inte för Hanna så jag fick sitta hemma själv med pappa och käka ben & jerry. Nu så ska jag gå och lägga mig, jag vet att vi har lov och att man kan vara uppe längre men jag har match imorgon på morgonen så jag kan inte det, men ni får ha en bra natt så hörs vi imorgon. Puss o kram

Av Elin Svensson - 26 oktober 2012 13:22

Hejsan ! Nu har vi NO men jag är färdig med min uppgift så jag fick sitta med mobilen så då passar jag på att skriva ett litet inlägg. Jag vet att jag inte uppdaterade igårkväll men jag hann inte för efter träningen så skulle jag göra läxa.. Sen hann jag inte mycket mer innan jag skulle sova. Idag så har dagen varit ganska kul, inga direkt tråkiga lektioner. Och imorgon så börjar lovet !! Yeeyy, på lovet så ska jag nog va med kompisar och åka till det nya köpcentrumet. Kommer bli ett bra lov tror jag. Nu så slutar vi om tjugo minuter och efter skolan så ska jag inte göra något speciellt, ska nog bara sitta hemma och tråka, vilket betyder att jag har tid för bloggning. Puss o kram !


Bloggar inte längre ! Bilderna jag lägger ut är till för min instagram

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Follow on Bloglovin

-


Ovido - Quiz & Flashcards