ELIINSVENSSONS †

Alla inlägg den 26 september 2012

Av Elin Svensson - 26 september 2012 20:39

Hejsan ! Nu sitter jag och kollar på bonde söker fru, haha. Ska snart gå och lägga mig, längtar tills imorgon..Säger inte varför. Nu ska jag iallafall göra mig iordning inför sängen. Puss o godnatt !


    


Av Elin Svensson - 26 september 2012 15:52

       

Hejsan ! Nu har jag varit hemma i ca en och en halv timme. När jag kom hem så följde Hanna med mig hem och vi åt mellis och sen stack vi ut en runda med min ena hund Iza. Nu sitter vi och har tråkigt, så jag tänkte att jag slänger in ett litet inlägg. Detta glömde jag att skriva innan i bussen men att idag så var det den "internationella språkdagen" vilket jag tyckte va ganska tråkigt. Man skulle skriva en lapp där det stod vilka språk man kunde prata och sen klistra fast den på tröjan så att alla andra kunde se vilka språk man pratar, ganska olönt för ingen bryr sig ! Aja, nu ska jag och Hanna komma på något att göra. Pusspuss.



Av Elin Svensson - 26 september 2012 14:00

Hejsan ! Nu sitter jag i bussen påväg hem från skolan. Sorry för dålig uppdatering men igår så glömde jag mobilen hemma och sen när jag kom hem så skulle jag bara äta, klä på mig och sen åka. Och efter träningen så var det en innebandy shopp, där handlade jag en huvtröja.
Idag så här jag ju såklart varit i skolan, hände inget speciellt där mer än att Jonathan M skolkade. När jag kommer hem så ska jag inte göra något speciellt, pusspuss.


Bloggar inte längre ! Bilderna jag lägger ut är till för min instagram

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Follow on Bloglovin

-


Ovido - Quiz & Flashcards